IERTAREA de Ovidiu Dragoș Argeșanu

Mi-am permis să preiau  acest material de pe Slideshare și să îl postez pentru a fi de ajutor tuturor celor ce au nevoie de acest conținut. Sper ca domnul Argeșanu să nu se supere prea tare. Este pentru un scop superior.

 

”Iertarea: Cheie pentru eliberarea blocajelor in cele mai profunde structuri ale tale.

Atunci când refuzi sa ierți pe cineva ești agresor. Il legi pe cel pe care nu îl ierți, la fel cum vrăjitorii o fac folosindu-se de ritualuri complexe. Il legi de tine; Prin ranchiuna ta (victimizarea ta, supărarea, judecata, critica, acuzare, etc…) trimiți un cordon energetic spre subiect care va alimenta in ambele sensuri energia negativa. Nu te eliberezi de suferință, nu te vindeci, dimpotrivă – duci conflictul dincolo de materie, dincolo de viata asta, il perpetuezi, iți blochezi evoluția, învârtindu-te in același cerc vicios victima-agresor. Tu ești in același timp si victima si agresor. La fel subiectul neiertării tale. Vă înlănțuiți destinele pana in momentul in care unul decide sa ierte. Abia atunci lecția este asimilată. Nu ești victimă niciodată, sau mai precis poți fi victima propriului venin, karma nu funcționează aleatoriu – de unde rezultă ca atâta vreme cât ești pus in situații dureroase – tu, in viata asta sau in alte vieți, ai atras asta. Nu vei primi niciodată de la viată ceva ce nu ti se cuvine (nici pozitiv nici negativ) – vibrația ta nu va permite. Atunci când devii conștient de aceasta, atunci când realizezi ca ești interconectat pe toate planurile cu cei pe care ii gândești, cu cei pe care i-ai gândit vreodată, cu cei care te gândesc, cu cei care te-au gândit vreodată, cu cei ce vibrează pe nivelul tău, cu tot ce se numește energie in Univers, atunci când încetezi sa crezi despre tine ca ești buricul pământului si tot ce mișcă se raportează la tine si numai la tine – atunci esti pregătit sa te eliberezi cu adevarat. Eliberezi prin iertare si acceptare. Eliberezi prin echilibru si armonie. Orice sentiment armonios pe care il ai – iti ridica vibrația. Te detașezi de negativitate cu cât emiți mai multă armonie. In răspuns, Universul iți va da mai departe pe frecventa ta. Ca la radio: pe 88,7 mhz vei asculta doar ce emite acel post de radio. Vrei un alt post – cauți pe alta frecvență.

Asadar, iartă si cere-ți iertare. Elimini miraculos blocaj după blocaj. Cere-i lui Dumnezeu să intermedieze pentru tine acolo unde nu poți sa ierți sau nu poți fi iertat. Nu te baza doar pe iertarea Lui – Tatăl ne iartă pe toți in egală măsură, ne iubește necondiționat, însă la fel cum te iubește pe tine, il iubește si pe agresorul tău. Sunteți iertați amândoi. Cu toate astea blocajele rămân acolo atâta vreme cât nu va eliberați personal. Exemplu: Eu te umilesc pe tine. Apoi îmi cer umil iertare la Dumnezeu. Si m-am spălat pe mâini. Gata, sunt iertata. Tu m-ai iertat? Nu suntem niște muppeti (marionete) ai lui Dumnezeu, suntem Spirite individuale care asa cum se raportează la Dumnezeu ca la Tatal, se raportează si la spiritele din jurul sau. Astfel ca – iertata de Dumnezeu – voi funcționa in continuare legată energetic de tine, care mă vei bombarda cu forme-gând nocive ce vor intra in câmpurile mele la fel cum eu te-am bombardat pe tine cu grosolănia mea. Ne legam reciproc, iar Dumnezeu ne iubește si ne iartă pe ambii. Asa legați cum suntem. Este alegerea noastră. In asta consta liberul arbitru.
_________

RUGĂCIUNE:

Doamne iartă-mi te rog toate greșelile cele cu voie si cele fără de voie, cele cu știință si cele cu neascultare.

Îmi cer iertare pentru ce Ti-am greșit Tie in viata asta sau altă dată.

Îmi cer iertare de la toate puterile cerești pentru tot ce am greșit in viata asta sau alta data.

Îmi cer iertare de la toți oamenii pentru tot ce le-am greșit lor in viata asta sau altă dată, si îl rog pe Dumnezeu să mă ajute sa fiu iertat de cei care nu pot sau nu vor să mă ierte.

Ii iert pe toți care mi-au greșit in viata asta sau altă dată.

Il rog pe bunul Dumnezeu să mă ajute să-i iert pe cei pe care nu ii pot ierta.

Te rog Doamne, ajută-mă să mă iert si pe mine însumi atât cât crezi ca merit.

Îmi cer iertare pentru întreaga mea familie si pentru neamul meu.

Îmi cer iertare de la viată, viețuitoare, plante si animale.

Îmi cer iertare de la spiritele pământului, apei, aerului, focului, lemnului, metalelor si ale gheții.

Îmi cer iertare de la iubire, suflet, spirit, conștiință, voință, gândire, memorie, credință.

Îmi cer iertare de la sex si bani.

Îmi cer iertare de la lumină si întuneric.

Îmi cer iertare de la pământul care mi-a îngăduit să mă nasc, Il rog pe bunul Dumnezeu să mă ajute să mă iert si să mă iubesc pe mine însumi atât cât îmi este îngăduit si îmi cer iertare de la întreg Universul.

AMIN!”

De Ovidiu Dragos Argesanu

Leave a Reply

