Principiile Reiki

 

images

Doar azi nu mi-e teamă
Doar azi nu sunt îngrijorat
Doar azi sunt recunoscător pentru tot ce am
Doar azi mă dedic muncii mele
Doar azi am compasiune pentru oamenii și animalele din jurul meu

 


De ce doar azi? E o componentă pur psihologică. Dacă ți-ai propune să faci lucrurile astea de acum toată viața ta, poate ți s-ar părea imposibil… “Cum, toată viața, e enorm de mult timp! Sigur nu voi reuși.” (și nu vei reuși, pentru că deja ai dat verdictul).

Dar, dacă descompui problema în probleme mai mici, mai simple: DOAR AZI. Se poate face, așa-i? Gândește-te.
Iar mâine, mâine e o nouă zi în care: DOAR AZI…

Leave a Reply

